Thursday, August 11, 2011

.::Saya risau bile anak saya batuk::.



Salam semua...

Alhamdulillah arini dah 12 Ramadhan..semoga puase saya sepanjang ramadhan ni akan diberkati Allah..Ameen....



Back 2 my topic 4 this n3...saya risau bila anak saya batuk..em..ini mmg masalah biase 4 our kids..tp inilah yg menjadi fobia kpd saya..

nape saya fobia..sb sy x nak anak saya a.k.a Humairah@Kakak admitted again coz of her pneumonia..Saya mintak dijauhkan Ya Allah..
Semalam ms saya balik keje Humairah batuk x henti2 n muntah 3x smpai waktu bebuka.. saya mmg dah x keruan.. nk g klinik time bebuka msti dr pon nk bebuka.. so lepas jer berbuka puase dgn keadaan kelam kabut saya terus bawa anak saya ke klinik 1 Malaysia.. saya saje nk try amik ubat kat sana coz sblm ni humairah dah 3x pegi klinik swasta tp batuk die still same n smlm jd lebih teruk.. Then bila smpi sana klinik tu tolak plak suruh saya g Hospital...huhu..saya sgt trauma k..saya takut humairah kena admitted lagi..bukan saya x percaya pada hosptal kerajaan.. tapi saya jadi fobia bl anak saya menagis merayu2 panggil "Ibu" ms dorg amik darah nk cucuk
antiobiotik..saya tau die sakit.. dan saya x suke bila nurse marah2 bila die nanges..sy pon akan nenges..wa.......... anak saya masih kecil..die nanges sb die saket..nape nurse x faham!!! Tapi apa yg saya dpt dr pemerhatian saya sepanjang admitted bersama humairah..senior nurse lbh berkuase dlm wad tu..doctor pon kena marah..huhu..tp x semua nurse camtu..ada jugak yg baek n caring..dan doc yg merawat humairah sgt baek..(thnx 2 dr azman)

So lepas call En. Hubby saya decide jgk bawak Humairah g klinik swasta.. Biarlah bayar mahal pon.. bila jadi cmni mulalah saya fikir nak duduk kat Nilai kembali.. kalau humairah x sihat saya leh refer ngn paed die Dr. Nazim kat Az-zahrah.. since die lahir itulah paed yg sesuai dgn die.. sgt smooth dr tu bekerja.. Mudah2an Allah mudahkan urusan saya agar dapat duduk sana kembali.. Tolong doakan saya..*sedey *sedey

I don't want dis situation repeated again..

No comments:

Post a Comment

© .::The Little Caliphs::.