Thursday, August 11, 2011

.::Mega Site of bible studies bila anda tersilap taip address blospot anda::.


Assalamualaikum rakan2 bloggers..

Tahukan anda..apa yang terselindung di sebalik tapak blogger yang saya dan jutaan rangkaian lain gunakan ini.. Ini saya dapat dr rakan seofis saya..dan saya pon rasa dah x best utk menulis @ me'exercise'kan jari jemari saya disini..

Cuba ikuti langkah ini pada laman blog anda.
1. Taip address blogspot anda tanpa huruf s pada perkataan blogspot.
cth: thelittlecaliphs.blogpot.com

2. Anda akan lihat paparan yang sama ini pada setiap address yang berlainan

Jadi jika kite tersilap menaip address blogspot kita sudah tentu kita akan membuka laman bible ini..

Jadi saya sudah terfikir-fikir untuk menukar tapak laman blog saya kepada tapak blog laen demi kepentingan agama saya..

Rakan2 bloggers macamana???

No comments:

Post a Comment

© .::The Little Caliphs::.